METRO 2039
METRO 2039, başarılı hikâye anlatıcısı 4A Games'in sıradaki FPS oyunudur. Metro'nun ruhu için verilen yürek burkan mücadelede kıyamet sonrası Moskova'nın karanlık kalbine doğru yolculuğa çık.
Çeyrek asırdır, nükleer savaşın son felaketzedeleri, zehirli Moskova şehrinin altındaki Metro tünellerinde acımasız çatışmalar arasında kapana kısılmışlardı. En sonunda, Avcı olarak bilinen tutkulu Spartalı sayesinde tek bir lider altında birleştiler.
Ancak bu, barışçıl bir düzen olmadı. Avcı'nın Novoreich rejimi, propaganda ve korkuyla hükmettiği halkı, karanlık ve korkunç bir düşmana karşı yüzeyde yeni bir savaşa doğru sürüklüyor.