Metro Exodus Expansion Pass
Metro Exodus Expansion Pass, Metro dünyasındaki yepyeni hikâyelerin ardından, oyun için hikâye odaklı iki ana DLC içerecek. Oyuncular, Artyom yerine dünyayı Spartalı Koruculardan biri veya Aurora'nın tek Amerikalısı Sam gibi yepyeni bir karakterin gözünden tecrübe etme şansı yakalayacak.
Yüzeyin hemen altındaki Novosibirsk ölü şehrinde Albay Khlebnikov, Noel Arifesi için oğlu Kirill'e doğru evinin yolunu tutar.
Albay Miller'ın bir yıl sonra izini bulabileceği Novosibirsk'te yaşamın son günleri sırasında Khlebnikov'un yolculuğu ve deneyimlerinin ardından oyuncular, bu yeni doğrusal zamanlı bölümde Metro serisinin klasik hikâye anlatımı tarzı, ölümcül ateş fırlatıcı adlı yepyeni bir silah, klostrofobik ortamlar ve çok bilindik tüyler ürpertici gerilimle karşılaşacaklar.
Bombalar düşmeden önce Moskova büyük elçiliğinde ABD deniz piyadesi olarak görev yapan Sam, uzun zamandır vatanına dönme, belki de ailesini hayatta bulma hayalleri kuruyordu. Umut, Metro'nun karanlık tünellerinde imkânsız görünüyordu ancak Spartalılar, Moskova'nın savaştan sonra hayatta kalan tek şehir olmadığını keşfettiklerinde umut etmenin artık aptal gibi hissettirmediğini anladılar.
Sam, Vladivostok’un tsunamiden dolayı harabeye dönmüş limanları, yıkılmış endüstri binaları ve çökmekte olan yerleşim bölgelerine giderek ABD’ye geri dönüş yolunu bulmak için Aurora’dan uzaklaşmaktadır. Yolculuğunu tamamlamak için Sam, çevresinin beklediğinden daha zorlu çıktığını fark ettiğinde hayatta kalmak için şimdiye kadar öğrendiği her taktiğe ihtiyacını olduğunu keşfedecek.