FAQ
Od 28 stycznia 2019 roku gra Metro Exodus jest dostępna w sklepie Epic Games EpicGames.com (Otwiera się w nowej zakładce) i została usunięta z innych platform dystrybucji cyfrowej, w tym z platformy Steam.
Twoje zamówienie w przedsprzedaży na platformie Steam zostanie zrealizowane i w dniu premiery, 15 lutego 2019 r., otrzymasz dostęp do gry Metro Exodus.
Czy po zamówieniu edycji Gold na Steam Przepustkę sezonową również otrzymam na tej platformie?
Tak, po wydaniu Przepustka sezonowa będzie dostępna do pobrania na platformie Steam.
Moje zamówienie obejmuje standardową edycję. Czy w przyszłości będę mieć szansę na zakup Przepustki sezonowej na platformie Steam?
Tak, gracze posiadający standardową edycję na Steam będą mogli kupić na tej platformie Przepustkę sezonową lub pojedyncze DLC po ich wydaniu.
Nie. W przyszłości wszelkie dodatki DLC do gry Metro Exodus będą wydawane jednocześnie na wszystkich platformach.