SSS
Metro Exodus, 28 Ocak 2019 tarihinden itibaren Epic Games mağazası EpicGames.com (Yeni sekmede açılır) üzerinden satın alınabilir hale geldi ve Steam dahil olmak üzere diğer Dijital mağazalardan kaldırıldı.
Steam üzerinden verdiğiniz ön sipariş memnuniyetle karşılanacak ve Metro Exodus oyununu yayınlandığı gün (15 Şubat 2019) indirip oynayabileceksiniz.
Steam'de Gold Edition ön siparişi verdiysem sonrasında Steam üzerinde Expansion Pass'imi alabilecek miyim?
Evet. Expansion Pack içeriğinizi yayınlandığında Steam üzerinden indirilebileceksiniz.
Steam'deki Dijital Çizim Kitabı ve Resmi Müzikler gibi ön sipariş bonuslarımı alabilecek miyim?
Steam'de Standard Edition siparişi verdim. İleride Steam üzerinden Expansion Pass satın alabilecek miyim?
Evet. Steam'de Standard Edition'a sahipseniz ileriki tarihlerde yayınlandığı zaman Steam üzerinde Expansion Pass veya tek başına DLC satın alabileceksiniz.
Hayır. Metro Exodus için planlanan tüm DLC'ler, tüm platformlarda eş zamanlı olarak yayınlanacak.
Epic Games mağazası sürümü ve Steam sürümü arasında içerik bakımından herhangi bir fark var mı?