Metro Exodus The Two Colonels
Just below the surface, under the dead city of Novosibirsk, Colonel Khlebnikov makes his way home to his son, Kirill, for New Years Eve.
Following the journey and experiences of Khlebnikov during the last days of life in Novosibirsk, retraced by Colonel Miller a year later, players can expect the classic story-driven gameplay of the Metro series in this new linear chapter, complete with a brand new weapon, the deadly flame-thrower, claustrophobic environments, and the all-too-familiar hair-raising tension.