Metro Exodus The Two Colonels
W nowym liniowym wątku fabularnym gracze prześledzą losy Chlebnikowa podczas ostatnich dni jego życia w Nowosybirsku, odtwarzane przez pułkownika Młynarza rok później. Czeka ich klasyczna rozgrywka fabularna znana z serii Metro z zupełnie nową bronią – śmiercionośnym miotaczem ognia, klaustrofobicznymi miejscami i aż nazbyt dobrze znanym uczuciem budzącej dreszcz grozy.