Metro Exodus The Two Colonels
Yüzeyin hemen altındaki Novosibirsk ölü şehrinde Albay Khlebnikov, Noel Arifesi için oğlu Kirill'e doğru evinin yolunu tutar.
Bir yıl sonra Albay Miller tarafından izi bulunan Novosibirsk'te yaşamın son günleri sırasında Khlebnikov'un yolculuğu ve deneyimlerinin ardından oyuncular, bu yeni doğrusal zamanlı bölümde Metro serisinin klasik hikâye anlatımı tarzı, ölümcül ateş fırlatıcı adlı yepyeni bir silah, klostrofobik ortamlar ve çok bilindik tüyler ürpertici gerilimle karşılaşacaklar.