Midnight Ghost Hunt - Early Backer Pack
Are you enjoying Midnight Ghost Hunt and want to know how you can support us further as we're doing our best to reach a 1.0 version? This is the pack for you! As a bonus and thank you you'll get some Skins, a Title and a few emotes to boot.