Midnight Ghost Hunt – Early Backer Pack
Podoba Ci się Midnight Ghost Hunt? Chcesz wiedzieć, jak nas wspierać podczas prac nad wersją 1.0? Jeśli tak, ten pakiet jest dla Ciebie! W ramach prezentu i podziękowania otrzymasz od nas kilka skórek, tytuł i parę emotek.