Midnight Ghost Hunt – Soundtrack
Oficjalna ścieżka dźwiękowa do gry Midnight Ghost Hunt skomponowana i wykonana przez Ghostwood Empire wyłącznie na potrzeby gry. Zawiera 14 pełnych utworów.