Might & Magic: Chess Royale
Tons of Heroes & Units to collect from the Might & Magic Universe, each with powerful unique abilities and distinct Factions.
Thrilling real-time fights against 99 other players! Each round counts: who will be the last Hero standing on the battlefield?