Might & Magic: Heroes VI
Online features are no longer available for this productThe adventure in Heroes VI, starting 400 years before events in Heroes V, catapults a family of heroes into a fast-paced epic story where Angels plot to end -- once and for all -- an unfinished war with their ancient rivals, the Faceless.
A legendary Archangel General is resurrected, but with his powers crippled. Plagued by horrible memories of the Elder Wars, he plots to recover his powers and take control of Ashan while destroying both Faceless and Demons in a series of carefully orchestrated attacks and betrayals. He underestimates, however, the power of the all-too-human Griffin dynasty.