MIGHT & MAGIC HEROES VII
100 players clash on a real-time battlefield – can you be the last hero standing? Rediscover classic units and Heroes from Might & Magic and create deep strategies in ten-minute rounds!This Ultimate Edition will allow you to master the whole Heroes VII universe, with dozens of gameplay hours and maps, hundreds of heroes.
The following extensions bring the players in new worlds with new factions, powers and stories.
In The Lost Tales of Axeoth you can discover Iranese, one of the continents of Axeoth, where the campaigns of Heroes IV took place.
Five years after the epic events of Might & Magic Heroes VII, you will lead the new Fortress faction to define the destiny of the Dwarves and shed light on some of the darkest chapters of their history.