MiLE HiGH TAXi
Crazy Taxi meets The Fifth Element! Deliver passengers, dodge mile-high skyscrapers & pedestrians. Beat the clock!
Get ready to take on the role of the ultimate sci-fi hover taxi driver in this fast-paced adventure! Experience heart-pumping action as you race against the clock in a vibrant, futuristic city inspired by "The Fifth Element", with arcade-style gameplay reminiscent of "Crazy Taxi". This pulse-pounding ride will have you on the edge of your seat. As you speed through the narrow, vibrant skyways, you'll encounter a cast of hilarious and chatty pedestrians, as well as impatient and over-the-top passengers.
Every moment counts in this high-stakes all-or-nothing game. Rise to the challenge and come out on top!
With an “easy” setting and three different game play modes to choose from, you'll have plenty of opportunities to improve your skills and test your limits. Most players can master the controls for a hover taxi in under one hour of intense gameplay and be able to confidently navigate the city streets. Get ready to accept the challenge, take the wheel, and show off your skills as you become a top player in this fast-paced adventure!
In regular mode, strategize to pick up and drop off passengers in efficient ways, maximizing your earnings and extending your game time and career.
In Challenge mode, you'll face increasingly difficult challenges as you deliver passengers sequentially to level up.
In Free Roam mode, you'll be able to explore the city with no time limits or passenger pickups, discovering hidden shortcuts and other secrets as you go.
Prepare for action as you climb into your taxi and start picking up fares from towering skyscrapers. You'll need to deliver your passengers as fast as possible to keep your job and earn bonus time, but don't let your guard down – you never know what obstacles and challenges you might face on the Skyways. Navigate through the city and find hidden customers with the help of your NavCom AI.
Once you've mastered the city, take the fast lane by navigating narrow back alleys and use your Hyper Boost to blast through skyway traffic at breakneck speeds of up to 250mph. With over 50 floors to explore, this video game is sure to keep you engaged and on the edge of your seat.