MindsEye
MindsEye er en singleplayer, historiedrevet action-adventure thriller, som foregår i ørkenbyen Redrock i en nær fremtid. Du spiller som Jacob Diaz, en tidligere soldat med et mystisk implantat og en ødelagt hukommelse. I løbet af en filmisk kampagne gennemfører du missioner, mens du afdækker din fortid og konfronterer en sammensværgelse, der involverer en forræderisk AI, korrupte virksomheder og ukontrolleret militær magt – en trussel, der rækker langt ud over selve byen.
Redrock er en ørkenmetropol, hvor der findes avanceret teknologi overalt. AI og robotteknologi styrer dagligdagen og former alt fra handel til sikkerhed. Under overfladen gemmer byen på hemmeligheder, farer og konflikter. Fra funklende tårne til industriområder og afsidesliggende udposter, alle distrikter er en del af historien.
Kampagnen er kun begyndelsen. MindsEye byder på en uendelig strøm af nyt spilbart indhold, der udgives regelmæssigt. Friske missioner, biljagter, gåder og udfordringer, der er udviklet og udgivet af BARB-teamet, giver nye overraskelser. Udviklingen i verdenen holder MindsEye i live med nye måder at spille på længe efter rulleteksterne.
Med vores brugervenlige byggeværktøjer spiller du ikke bare, du skaber. Builder-tilstand giver adgang til AAA-værktøjer, inklusive aktivbiblioteker og lyssystemer, og enkel visuel scripting, så du nemt kan designe missioner, tilstande og miljøer. Du kan dele dine kreationer med fællesskabet og se, hvad andre har bygget, hvilket udvider MindsEye ud over hovedkampagnen.