MindsEye Deluxe Edition
MindsEye; hikâyesi, düzenli olarak sunulan yeni oynanabilir içerikleri ve kullanımı kolay inşa aracını kullanarak kendi oyunlarını oluşturma olanağıyla sürekli genişleyen bir oyun deneyimi.