Mini Royale
Mini Royale elevates the beloved toy soldier experience with creative weapons, gadgets, and dynamic movement. Swing from curtain rods, dodge between towering action figures, and zip across the room using the game’s signature grapple gun. Every match offers fresh and exciting ways to outmaneuver your opponents.