Awaken MIO, a nimble robot with extraordinary abilities, and unravel the mysteries of the Vessel, an enormous technological ark overgrown with lush vegetation and machines gone rogue.
Nobody knows why the Pearls, The Vessel's AI caretakers, have ceased functioning. Forgotten by all, the Vessel faces imminent shutdown. Dive into its depths to revive its lost memories, as you unravel your true past and destiny, in this mesmerizing metroidvania.
Will you rise to the challenge and save the Vessel from destruction? Will you dare to seek and wake its memories?