Miraculous: Paris Under Siege
En cüretkâr maceralarında Ladybug ve Cat Noir'ın yerine geç! Shadow Moth'un şehre bir sürü kötü kahramanı salmasıyla birlikte kahramanlık, akrobatik savaş sahneleri ve parkur çevikliğinin bir araya geldiği heyecan verici bir maceraya atıl.
Efsanevi Kahramanlar Bir Araya Geliyor: Kendine özel dövüş hamleleri olan Ladybug ve Cat Noir olarak oyna ve karakterler arasında kesintisiz bir şekilde geçiş yap! Koordine saldırılar için Rena Rouge ve Carapace gibi kahramanları çağır!
Dövüş Sanatlarında Ustalaş: Ladybug ve Cat Noir'ın tüm yeteneklerinden faydalanarak düşmanları yenerken tarzını göstermek için yerde ve havada çevik kombolar yap.
Şık Akrobatik Hareketler: Sallanma, korkuluklarda kayma ve duvarlardan zıplama gibi müthiş parkur hareketlerini kullanarak Paris'te gez, sırları ortaya çıkar ve düşmanlarını geride bırak!
Günü Kurtar: Paris'i bölge bölge kurtar, keşfi ve stratejiyi teşvik eden doğrusal olmayan oyun deneyimi sayesinde yolunu kendin seç. Shadow Moth'un şeytani etkisiyle kuşatılan şehrin her bir köşesinde aydınlık ve umudun yeniden yeşermesini sağla.
Yerel Ortak Mod Maceraları: Kesintisiz bir şekilde girip çıkabileceğin yerel ortak modda bir arkadaşınla birlikte savaş ve Paris'i birlikte kurtarmanın heyecanını yaşa.