Miraculous: Paris Under Siege - Deluxe Edition
Miraculous: Paris Under Siege - Deluxe Edition contains the base game, as well as an exclusive Digital Art Book, two new outfits, and two new visual effects for Ladybug and Cat Noir.
Miraculous: Paris Under Siege - Deluxe Edition contains the base game - with additional content and character options.