Miraculous: Paris Under Siege - Deluxe Edition
Miraculous: Paris Under Siege - Deluxe Edition zawiera podstawową grę, a także specjalny cyfrowy artbook, dwa nowe stroje oraz dwa nowe efekty wizualne dla Biedronki i Czarnego Kota.