Mirage 7
Mirage 7 is a dark fairytale, a third-person adventure with a unique blend of fantasy and sci-fi. The young Nadira travels the desert with her pet lizard companion Jiji, searching for a lost oasis - where she hopes to find a way to save her sister.
Mirage 7 is a dark fairytale, a third-person adventure with a unique blend of fantasy and sci-fi elements.
In another time or another world, the young Nadira and her pet lizard Jiji begin their journey through desert sands to find the mysterious oasis of Jala. According to the legend, this is where they will find Taishma, the Lost Princess, hidden in the Moon Palace - only she can fulfill Nadira's deepest wish, and bring her little sister back to life.
Follow Nadira’s tale, as she journeys to reveal a secret that goes beyond her comprehension.