Mirage 7
Mirage 7 to mroczna opowieść, przygoda z perspektywy trzeciej osoby z unikalną mieszanką fantasy i sci-fi.
W innym czasie lub świecie, młoda Nadira i jej jaszczurka Jiji rozpoczynają swoją podróż przez piaski pustyni, aby odnaleźć tajemniczą oazę Jala. Według legendy mają tam odnaleźć Taishmę, Zagubioną Księżniczkę, ukrytą w Księżycowym Pałacu - tylko ona może spełnić najgłębsze życzenie Nadiry i przywrócić do życia jej siostrę.
Śledź historię Nadiry, która wyrusza w podróż, aby odkryć tajemnicę, której nie jest w stanie pojąć.