Mirage 7
Mirage 7 karanlık bir peri masalı ve fantezi ve sci-fi’nin eşsiz bir harmanı olan üçüncü kişi macera oyunudur. Genç Nadira, evcil kertenkele arkadaşı Jiji ile çölde seyahat ederek kız kardeşini kurtarmanın bir yolunu bulmayı umduğu kayıp bir vaha arıyor.
Mirage 7 karanlık bir peri masalı ve fantezi ve sci-fi öğelerinin eşsiz bir harmanı olan üçüncü kişi macera oyunudur.
Başka bir zamanda ya da başka bir dünyada, genç Nadira ve evcil kertenkelesi Jiji, gizemli vaha Jala'yı bulmak için çöl kumları arasında yolculuklarına başlarlar. Efsaneye göre, Ay Sarayı'nda saklanan Kayıp Prenses Taishma'yı bulacakları yer burasıdır; Nadira'nın en büyük dileğini sadece o yerine getirebilir ve küçük kız kardeşini hayata döndürebilir.
Nadira'nın, kavrayışının ötesine geçen bir sırrı açığa çıkarmak için çıktığı yolculukta hikayesine eşlik edin.