Mirages of Winter
Embark on a poetic journey through a beautiful ink-painted island in Mirages of Winter. Explore wonderful ink-painted sceneries and solve soothing puzzles.
A firsthand experience in fully drawn interactive landscapes filled with many creatures and hidden details inspired by Taoism and Zen philosophy.
Inspiring and enchanting poems about the coming of spring and moments of harmony with nature.
An original yet uplifting soundtrack composed and recorded with a Daegeum, the traditional Korean bamboo flute.
Mirages of Winter is an individual experience but the adventure can be shared and enjoyed in the company of friends, parents and children alike.