MoeSpotter - Uncover the Maiden Mysteries
This is a game that combines "beautiful girls" and "spot the difference."You will find yourself in a different world, encountering various beautiful girls, from after-school JK to cute maids. Explore their unknown side by finding the differences in their daily lives!
This game features multiple captivating storylines, each with several intriguing levels. In each level, you will be presented with two seemingly identical pictures and must spot and circle all the subtle differences to progress to the next challenge. As you advance through the levels, you'll uncover the lives of these girls and unveil their hidden secrets.