Mokoko X
Nostalgic arcade gameplay remastered! Conquer the bigger portion of the screen and save the unlucky girls from the various absurd troublemakers.
Mokoko X was inspired from the arcade games from 1980s and 1990s, a popular gaming style back in the time. Mokoko X looks to resurrect the soul of the arcade genre while adding a modern touch. There are 32 levels in Mokoko X; each level has its own unique boss and minions. The main goal is assisting the girls that need help from the weird bosses. This is sometimes passing a mobile game level, sometimes helping out with the insects in the kitchen.
There are 3 difficulties in the game. The difficulty affects enemies, your shield, and required conquered area percentage for the victory.
You see the related girl's photo and can continue with her story or unlock the next girl.
8 girls, 24 bosses, 24 minions, 24 levels, 8 mega levels, 4 traps, 4 power-ups, and 2 towers! Evil towers of course. Each boss and his minions were uniquely designed. They all have different attack types and behaviors, which consist of rich content.