Monster Energy Supercross 25 - Special Edition
Be the first out of the gate! Pre-order the Monster Energy Supercross 25 - Special Edition and get 3 days of early access in addition to the Full Game, Season Pass and the two DLCs Stars & Stripes Pack and Touchdown Pack.
Gear up for an adrenaline overload, with Monster Energy Supercross 25 - Special Edition! Get the Full Game and the Season Pass content, as soon as it becomes available: 1 set of customization items, 10 additional two-stroke bikes, 3 new SMX tracks and a full-gas Experience Multiplier!
Get ready for the official 2025 Supercross season with Monster Energy Supercross 25!
Experience the thrill of racing on newly designed tracks that replicate real-world events and compete against the latest roster of professional riders: forge your path in a revamped career featuring intense competitions, rivalries, and strategic choices.
Thanks to Unreal Engine 5, enjoy a renewed gameplay experience with realistic physics and dynamic track evolution, making every lap unique and challenging. Master the flow with open tutorials, a comprehensive wiki, and Neural Technology riding aids.