Monument Valley 2
Discover illusionary pathways and delightful puzzles as you learn the secrets of The Sacred Geometry. Follow the heart warming story of Ro in her journey through motherhood. Rediscover independence through manipulating monuments and evolving paths to explore new worlds.
In this meditative and calming puzzle game, follow the heart warming story of Ro in her journey through motherhood. Rediscover independence through manipulating monuments and evolving paths to explore new, surreal, and mysterious worlds.
Welcome back to the world of magical and mysterious monuments in Monument Valley 2, the award-winning sequel to the critically acclaimed Monument Valley.
Featuring brand-new environments and puzzles to explore, Monument Valley 2 is a surreal and beautiful experience, with an mistakably unique art style inspired by optical illusions that will keep players feeling in awe.
As you make your way through Ro and her child’s adventure, there will always be exciting and mysterious mechanics to unlock, and new friends to meet along the way.
A critically acclaimed sequel to Monument Valley, Monument Valley 2 returns you to the world of magical and mysterious architecture in a completely stand-alone adventure. You don’t need to have played the original Monument Valley to be able to enjoy this experience. The game features brand new worlds and unique puzzles to explore.
Click and drag to reshape the world and help Ro and her Child explore breathtaking yet impossible areas. Designed to be easy for everyone to pick up, enjoy and complete.
With an entirely new control scheme reimagined for PC, you can interact with the universe of Monument Valley in a unique and tactile way. Combined with an all-new panoramic way to play the game designed for Full HD and ultrawide displays, Monument Valley 2 is more awe-inspiring and beautiful than ever before.