Monument Valley 2
Discover illusionary pathways and delightful puzzles as you learn the secrets of The Sacred Geometry. Follow the heart warming story of Ro in her journey through motherhood. Rediscover independence through manipulating monuments and evolving paths to explore new worlds.
Return to a gorgeous world of puzzles. Explore impossible architecture with a mother and her child in this moving journey through new landscapes.
Sequel to the beloved, BAFTA-winning indie puzzle game "Monument Valley," this is a wholly new standalone adventure set in a fresh but familiar world of impossible architecture. "Monument Valley 2" weaves a touching story of connection and growth that unfolds through the journey. Guide Ro and her child through illusionary pathways and puzzles as you learn the secrets of the valley's sacred geometry.
Join Ro and her child as they navigate a beautiful, dream-like world filled with awe-inspiring architecture. Captivating visual puzzles will test both mother and child's courage — and your creativity.
With two characters exploring this beautiful world, optical illusion puzzles offer new delights and challenges. Work in sync to overcome obstacles and explore secrets hidden within the ever-shifting architecture.
Each level of this puzzle quest is meticulously crafted to evoke emotion and wonder. Traverse landscapes that defy logic and experience the beauty of a world that blurs the line between reality and imagination. Play with headphones on to immerse yourself in the journey's poignant original soundtrack.