Monument Valley 2
Discover illusionary pathways and delightful puzzles as you learn the secrets of The Sacred Geometry.
Sequel to the beloved, BAFTA-winning indie puzzle game "Monument Valley," this is a wholly new standalone adventure set in a fresh but familiar world of impossible architecture. "Monument Valley 2" weaves a touching story of connection and growth that unfolds through the journey. Guide Ro and her child through illusionary pathways and puzzles as you learn the secrets of the valley's sacred geometry.
Join Ro and her child as they navigate a beautiful, dream-like world filled with awe-inspiring architecture. Captivating visual puzzles will test both mother and child's courage — and your creativity.
Each level of this puzzle quest is meticulously crafted to evoke emotion and wonder. Traverse landscapes that defy logic and experience the beauty of a world that blurs the line between reality and imagination. Play with headphones on to immerse yourself in the journey's poignant original soundtrack.