Moon Village
Moon Village SImulator simulates the first manned base on the Silver Globe, planned by the real Space Agencies. Be the builder of the new cosmic cape - the first in the human history.
Build Moon Village Base. With vehicles construct building necessary for life on the Moon. Start production of power, water and food.
Build space rockets, based on real space companies blueprints. Transport resources to the orbit of the Moon and use them to build Lunar Space Station.
Build Space Station on the Moon orbit and transport all necessary vehicles, parts and tools to build Moon Village Base.
Build Moon Village Base. With vehicles construct building necessary for life on the Moon. Start production of power, water and food. Fulfill the space mission scenarios. Survive danger plot events. Grow the Moonbase and build new Lunar Society.