Morels: The Hunt
Morels is a relaxing adventure game about mushroom hunting and wildlife photography. Find as many morel mushrooms as you can while capturing photos of wildlife that you encounter, all while enjoying the sounds and experiences of nature surrounding you. Starting in the southeast region of the United States, you will get 100 days per season as you unlock new regions along your journey and discover hunting secrets, along with a few surprises!
Although one of the main goals of the game is to collect mushrooms, it Is Not a mushroom hunter simulator. Morels is an adventure game that focuses equally on mushroom hunting and photographing animals.