An epic, open-ended single-player RPG, Morrowind allows you to create and play any kind of character imaginable. You can choose to follow the main storyline and find the source of the evil blight that plagues the land, or set off on your own to explore strange locations and develop your character based on their actions throughout the game. Featuring stunning 3D graphics, open-ended gameplay, and an incredible level of detail and interactivity, Morrowind offers a gameplay experience like no other.
In Tribunal, you journey to the capital city of Morrowind, called Mournhold, to meet the other two god-kings of Morrowind, Almalexia and Sotha Sil. Your journey will lead you to the Clockwork City of Sotha Sil and massive, epic-sized dungeons, where strange and deadly creatures await you, including goblins, lich lords, and the mysterious Fabricants.
Bloodmoon takes you to the frozen Island of Solstheim where you'll experience snow, blizzards, and new creatures, including frost trolls, ice minions, and wolves... just to name a few. You'll have a choice of stories to follow and have the opportunity to defend the colony, take control over how the colony is built up, and eliminate the werewolves. Or, you can decide to join the werewolves and become one of them, opening up a whole new style of gameplay.
Morrowind feels like it begs you to come home, and what a welcome it has in store when you get there.