Mortal Shell
Mortal Shell is a deep action-RPG that tests your sanity and resilience in a shattered world. Your adversaries spare no mercy, with survival demanding superior awareness and precision. Possess lost warriors, discover hidden sanctums, and face formidable foes.
The lost remains of defeated warriors are yours to discover. Awaken these Mortal Shells, occupy their bodies, and master unique combat styles.
Combat is strategic, deliberate, and unforgiving. Commit your sword only when an opportunity opens.
Your path is guarded by adversaries, devoted to inscrutable gods. Behold creatures both pitiable and grotesque and muster your courage and face them down.