Mortal Shell
Mortal Shell, paramparça olmuş bir dünyada akıl sağlığını ve direncini test eden, derin bir aksiyon-RYO'dur. Düşmanlarının merhameti yok; hayatta kalmak için üstün farkındalık ve keskinlik gerekiyor. Kayıp savaşçıları ele geçir, gizli kutsal yerleri keşfet ve korkunç düşmanlarla yüzleş.
Öldürülen savaşçıların kayıp kalıntılarını keşfedebilirsin. Bu Mortal Shell'leri uyandır, vücutlarını ele geçir ve eşsiz savaş tarzlarının ustası ol.