Jump straight into action with the Arcade Experience or dive into pure simulation with the Pro Experience, both supported by tutorials, adaptive difficulty and Neural Aids. Enjoy a renewed physics system built around a new rider-based handling model: your body movement on the bike matters more than ever, delivering greater control and a more authentic riding feel.
Step away from the paddock and explore new ways to ride. Train with the Motard, Flat Track and Minibike disciplines, or hit the circuit with Production Bikes, models featured in single-brand events with dedicated physics.
Compete online with full cross-play* and race on a full grid of up to 22 riders in new online lobbies. Customize your look with advanced graphic editors and share your creations!