Her ikisi de eğitim bölümlerine, kendini oyuncuya göre adapte eden zorluğa ve Nöral Yardım Sistemi'ne sahip iki moddan istediğini seç: Arcade Experience ile anında aksiyona dal veya Pro Experience ile saf bir simülasyon deneyimine adım at. Sürücüyü merkeze alan yeni sürüş sisteminin tadını çıkar: Motorun üstündeki vücut hareketlerin artık her zamankinden daha önemli, bu da daha fazla kontrole sahip olmanı sağlıyor ve daha gerçekçi bir sürüş deneyimi sunuyor.
Padoktan çık ve motosiklet kullanmanın yeni yollarını keşfet. Motard, Flat Track ve Minibike disiplinlerinde alıştırmalar yap ya da tek markalı etkinliklerde pisti kendilerine has fizik etkileşimlerine sahip seri üretim motorlarla turla.
Platformlar arası çapraz oyun desteğiyle* çevrimiçi rekabete dâhil ol ve tam 22 sürücünün yarışabildiği lobilere katıl. Gelişmiş görsel editörleri kullanarak görünümünü kişiselleştir ve tasarımlarını paylaş!