Movie Actor Trivia
Movie Trivia has never been so much fun. Choose from the most popular movie actors and actresses in Hollywood, including Bill Murray, Brad Pitt, Denzel Washington, Julia Roberts, Sandra Bullock, Steve Martin, Tom Cruise, Tom Hanks and Will Smith. Challenge yourself or have a movie trivia night with friends and family in Party Mode!
So what are you waiting for? Download it now and start playing Movie Actor Trivia!