Magic: The Gathering Arena
Magic: The Gathering is the original trading card game - and now you can download and start playing for free with your friends from anywhere!
Magic: The Gathering Arena empowers you to discover your strategy, meet the planeswalkers, explore the multiverse, and battle friends around the world. Collect, build and master your unique deck that will become its own legend. Your battle is only the beginning; duel on stunning battlefields, and enjoy Arena’s game changing battle effects and immerse yourself in the game. Start playing for free, challenge your friends, unlock cards, and feel the magic of the original fantasy CCG!