Multiplayer Drone Simulator
Multiplayer Drone Simulator aims to become a star of the drone simulator world with a realistic city atmosphere, significant sound effects, and three different modes. This game allows players to free roam, complete levels, and compete in multiplayer modes.
Multiplayer Drone Simulator allows players to soar in a real city environment. Cityscapes and detailed environments make you feel like you are in the real world while playing the game. Additionally, significant sound effects enhance the game's atmosphere, increasing the sense of realism.
Free Mode: In this mode, the limits are as you set. Enjoy the freedom and explore the city by drone. Navigate the skies as you wish, with unlimited space.
Level Mode: Test your skills in ten different challenging levels. Try to pass the checkpoints in the city by managing your energy correctly. Each successful mission rewards you and allows you to customize your drone's appearance.
Multiplayer Mode: Get together with other players from around the world. Organize real-time races among yourself and test your skills against other players. Prove your mastery in the air and capture victory.
There are five different drone views in the game. But initially, you only have one. You must improve your skills and earn rewards in levels to unlock other drone skins.
Multiplayer Drone Simulator is an ideal option for gamers who love realistic experiences. Hone your skills and customize your drones by competing with players worldwide. Enjoy freedom and excitement in the sky.
There are also two different cameras in the game. These cameras are FPS and third-person cameras. You can enjoy the simulator in the game by choosing the camera you want. This fun drone simulator offers a gaming experience that appeals to all players. The sky is under your control, so are you ready? Conquer the skies with Multiplayer Drone Simulator!