Mushrooms: Forest Walker
In the game we will be able to pick, recognize, trade and use mushrooms to prepare meals, elixirs and special mixtures.
We will be able to travel in five different worlds: North America, Asia, South America, Europe and Africa.
We can find edible and not edible mushrooms, but also special shrooms with unique properties which can be used as ingredients to healing and making special effects mixtures.
During our walk in the forests we'll find special characters and individuals which are looking for rare shrooms - you will be able to help in their search and receive special recipies and items.
Forests are a danger area, so you should watch out and use all your skills and knowledge for survival in hard diffcult conditions.