My Anime Girlfriend
My Anime Girlfriend - This is a colorful puzzle game, with addictive gameplay and bright graphics! You need to move parts of the image to restore the pattern. Beautiful visual style and cute music will relax you and lift your mood!
In the main menu you can choose the difficulty level that suits you. Solve puzzles, earn crystals and unlock all 12 stunningly beautiful girls!
The pleasant visual style and meditative background music are perfect for those who want to relax a bit and unwind after a hard day. Solve simple puzzles and enjoy!