My Fantastic Ranch: Unicorns & Dragons
Train dragons and unicorns in your fantastic ranch. Take care of them and build relationships between them and students through riding lessons. Become the most famous ranch in the enchanted kingdom!
Train dragons and unicorns in your fantastic ranch. Build the perfect ranch to raise these magical creatures and become the best trainer in the enchanted kingdom!
Build the facilities you need to take care of your unicorns and dragons. Take care of their everyday well-being and ensure they have an environment where they can thrive. Hire staff to feed and look after them. Remember: they sometimes need to rest, otherwise they are prone to silliness.
Kids will come to your ranch to take lessons with your animals. Build an arena for students to practise riding their favourite dragon or unicorn, a hoop course for practising aerobatics and flying, and much more.
Earn gems to upgrade your buildings, decorate your ranch and adopt more magical creatures. The more your ranch's reputation grows, the more students will want to enrol in lessons and enter tournaments. Pair riders with their favourite magical steed to create the best duos, and impress the Prince and Princess of the kingdom during festivals.
My Fantastic Ranch is an easy-to-play game with a unique design. It is perfect as an introduction to management simulation games and for being immersed in a fantasy world filled with the most adorable creatures.