Moja znajoma świnka Peppa
Rozpocznij pełną zabawy przygodę ze świnką Peppą. Wykreuj swój styl, poznaj ulubione postacie i graj w świecie Peppy. To zupełnie jak znalezienie się w telewizji!
Rozpocznij pełną zabawy przygodę, zaprzyjaźniając się ze świnką Peppą! Stwórz i ubierz swoją zwierzęcą postać, zadzwoń do drzwi domu Peppy i rozpocznij przygodę, której losy zależą tylko od ciebie. Peppa zaproponuje ciekawe zajęcia wszędzie tam, gdzie się udasz – pomóż Tacie Śwince odnaleźć okulary, podążaj śladami zwierząt w lesie, taplaj się w błotku i nie tylko! Zupełnie tak, jakby przeniesiono cię do odcinka programu telewizyjnego, gdzie wszystkie ulubione postacie marzą o tym, aby cię poznać. Od plaży aż po muzeum, a nawet Ziemniaczane Miasteczko – każda rozgrywka to nowa przygoda z twoją koleżanką, świnką Peppą.