My Friend Peppa Pig - Complete Edition
Step into Peppa’s world by creating your character and choosing your clothes. If you want to be a fox in a pirate hat, or a rabbit in a nice dress and sunglasses, you can – it’s your choice!
Your favorite Peppa Pig characters are excited to meet you, including George and Mummy Pig at Peppa’s House, Danny Dog at his birthday party, Molly Mole in her underground burrow, and more. Visit the Beach, Snowy Mountain, Potato City, and Treasure Island.