Arkadaşım Peppa Pig - Tam Sürüm
Arkadaşım Peppa Pig ve Korsan Maceraları DLC'sinde yeni arkadaşın Peppa Pig ile heyecanlı yerler, en sevdiğin karakterler ve oynamanın eğlenceli yollarıyla şimdiye kadarki en büyük maceraya başla!
Peppa'nın Evi'ndeki George ve Anne Pig, doğum günü partisindeki Danny Dog, yeraltı oyuğundaki Molly Mole ve daha pek çok sevdiğin karakter seninle tanışmak için can atıyor. Plaj'ı, Karlı Dağ'ı, Patates Şehri'ni ve Hazine Adası'nı ziyaret et! Yeni yollar seçip arkadaşın Peppa Pig'le yeni şeyler denedikçe her oynadığında yeni deneyimler yaşayacaksın.