Mystery in the Office
Escape from a mysteriously locked office in this immersive and humorous text-based game. Experience the consequences of terrible management as you investigate interactive rooms, unlock the exit, and unravel the mystery of why the office was abandoned.
Mystery in the Office is an immersive text-based game that takes you on a journey through an abandoned office with a history of terrible management, mysteriously locked from the outside.
Explore a series of highly interactive rooms and carefully examine every object to find a way out. All objects are clickable and they will provide information to advance the story.
One unique aspect of the game is the sarcastic and ironic tone that permeates every message that you'll encounter. The game doesn't take itself too seriously, and it's meant to make you smile as you solve puzzles and uncover the truth about what happened in the office. From the quirky object descriptions to the messages in the environment, Mystery in the Office is a humorous and engaging experience that will keep you on your toes.
If you're a fan of mysteries and enjoy the challenge of puzzle-solving, Mystery in the Office is a must-play game.