Myth of Empires - Mod Kit
Utilize the Myth of Empires Mod Kit to craft your mods! Customize existing assets or craft new buildings, maps, weapons, game modes, etc. Your creativity sets the boundaries - no limit to what you can create!
Build your own mods using the Myth of Empires Mod Kit! Create new structures, maps, weapons, modes, and more by modifying existing assets, or make new ones entirely from scratch. The only limit is your imagination. If you need help, please join our Discord server (discord.gg/mythofempires)and leave a message at the modding-devkit channel.