MythForce
MAJOR UPDATE 1.2: SKILL TREES! The wait is over—no better time to jump in than now! Pick your class & tailor your skill tree to match your ideal playstyle. Shake up the experience with Encounter System & Elemental Combos. Stronger, sleeker, and bursting with new thrills!
Inspired by beloved Saturday morning cartoons, MythForce unites swords & sorcery with gripping 1st-person combat in a new roguelite adventure.
Brave the dungeon alone or join forces with friends to take on an ever-changing Castle of Evil!
Fresh adventures await with each new attempt to storm the keep! Explore a replayable dungeon with treasure, traps, and terrors lurking around every corner. Destroy the Crystals, Slot the Medallion, Discharge the Relic, and other unique encounter objectives shake up the experience, keeping you on your toes. Combine elemental status effects to shape your battle strategy and transform the way you play Solo and Multiplayer.
Meet the Heroes of MythForce: Victoria the valiant Knight joins forces with Rico the charming Rogue, Maggie the wise Mage, and Hawkins the deadly Hunter. Together, they form the legendary team known as… MythForce!
These courageous champions are all that stand between Eldryth and the tyranny of the vampire lord, Deadalus. Will our heroes prevail against the many malevolent minions, tricks, and traps in his ever-changing dungeon?